wtorek, 4 stycznia 2011

Instalacje anten na wysokościach - wyzwanie dla zuchwałych

Instalacje anten na wysokościach - wyzwanie dla zuchwałych

Autorem artykułu jest hesse21



Instalacja na wysokościach to nie lada wyzwanie. Nie mówimy bowiem o montażu niewielkiej anteny siatkowej na dachu kamienicy. Obiekt, na którym ma być umieszczona antena, to zazwyczaj bardzo wysokie budynki, wieżowce i miejsca trudno dostępne.

Instalacje na wysokościach - wyzwanie dla zuchwałych


Żyjemy w czasach, w których bez telewizji satelitarnej, telefonów komórkowych, a tym bardziej bez dostępu do zasobów internetowych nie umiemy żyć. Statystyczny Kowalski jest zadowolony kiedy podłączy dekoder telewizji satelitarnej w swoim mieszkaniu i bez przeszkód może wybierać spośród całego wachlarza programów. Cyfrowy dekoder czy modem łączący nas z Internetem to jednak nie wszystko. Warunkiem absolutnie koniecznym do korzystania ze wspomnianych technologii jest montaż anten. Niby nic skomplikowanego gdyby nie fakt, iż umieszcza się je zazwyczaj na dużych wysokościach, w miejscach do których Kowalski nie dotrze. Gdzie wtedy szukać pomocy?

Wyzwanie ?

Instalacja na wysokościach to nie lada wyzwanie. Nie mówimy bowiem o montażu niewielkiej anteny siatkowej na dachu kamienicy. Obiekt, na którym ma być umieszczona antena, to zazwyczaj bardzo wysokie budynki, wieżowce i miejsca trudno dostępne. Jest to zadanie niebezpieczne, które wymaga nie tylko wiedzy na temat instalowania anteny w wybranym miejscu, ale także odwagi i znajomości technik poruszania się na dużych wysokościach. Do tego dochodzi konieczność przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w przypadku wykonywania takich ryzykownych prac. Krótko mówiąc instalacja anten na wysokościach to wyzwanie.

Alpiniści do zadań specjalnych

Tam gdzie wymagana jest sprawność fizyczna i znajomość technik wspinaczki oraz docierania w trudno dostępne miejsca najlepiej jest wysłać ludzi, którzy znają się na rzeczy. Z instalacją anten na dużych wysokościach najlepiej radzą sobie alpiniści, którzy z racji tego, czym się zajmują są najlepiej przygotowani do pracy w trudnych warunkach. Wyposażeni w profesjonalny sprzęt wspinaczkowy, sprawni fizycznie, zwinni i znający techniki poruszania się na wysokościach bez wątpienia wykonają zlecenie fachowo. Jest to szczególni ważne, gdy pracy towarzyszy śnieg zalegający na dachach, co zwiększa ryzyko wypadku. Nie trzeba dodawać, że wspinający się w dużo bardziej ekstremalnych warunkach alpiniści są zatem jedynymi osobami, które mogą podjąć się tego zadania. Tym samym zamieniają swoje hobby w pracę. Dzięki takim zespołom, podejmującym się instalacji anten na wysokich budynkach czy wieżowcach, statystyczny Kowalski może cieszyć się odbiorem telewizji satelitarnej i dostępem do Internetu, a więc w pełni korzystać z nowoczesnych technologii.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

8 komentarzy:

  1. Czasami jeśli mamy źle położoną taką instalację i pojawi się napięcie na kablu sygnałowym to możemy mieć mały problem. Ja jestem zdania, że warto jest czytać wpisy jak https://poprostuenergia.pl/awarie-pradu-gdzie-zglosic-awarie-pradu-w-naszym-domu/ abyśmy wiedzieli co należy zrobić w przypadku awarii prądu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja się takimi rzeczami nigdy nie zajmowałem i muszę przyznać, że bardzo ważną sprawą jest wezwanie odpowiedniego specjalisty. Ogólnie ja jestem bardzo zadowolony z pracy elektryka https://wzu-energpol.pl/ który bez najmniejszego problemu radzi sobie z wszelkimi instalacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również raczej się bym tego typu prac nie podjęła i właśnie dlatego za każdym razem dzwonię po zaufanego elektryka. Jestem zdania, że bardzo dobrym fachowcem jest elektryk z firmy https://www.warszawa-elektryk.pl/ i oczywiście każdemu mogę go polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy tak naprawdę chodzi o sam prąd to dla mnie bardzo ważnym było to aby wszelkimi pracami zajął się dobry elektryk. Dziś już wiem, że elektryk z firmy http://anluks.pl/ doskonale zna się na swojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie takie prace na pewno wykonują specjaliści i ja jeszcze chcę powiedzieć, że dość ważną kwestią jest to aby wiedzieć do kogo się zgłaszać. Ja najczęściej korzystam z usług elektryka http://www.elektryk-krakow.pl/ i jest to moim zdaniem coś bardzo ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Także samodzielnie raczej bym się tym nie zajęła, ale za to chcę dodać, że bardzo ważną opcją jest to aby mieć wiedzę który elektryk na tym się doskonale zna. Akurat ja zawsze korzystam z usług od https://pj-elektryk.pl/ i to jest świetne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie ja również się samodzielnie takimi pracami nie zajmuję, ale chcę powiedzieć, że całkiem ważną opcją jest to aby mieć wiedzę który elektryk jest godny polecenia. Muszę przyznać, że ja najczęściej współpracuję z https://elektryk-wroclaw.pl/ i właśnie dlatego zawsze po niego dzwonię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współpraca z dobrym elektrykiem to klucz do zapewnienia bezpieczeństwa i funkcjonalności elektrycznych instalacji w naszych domach i miejscach pracy. Dlatego, kiedy napotkałem problemy z instalacją, postanowiłem skorzystać z usług polecanej firmy https://elektryka.wroclaw.pl/. Nie zawiodłem się – usługi zostały wykonane na najwyższym poziomie, z uwzględnieniem moich potrzeb i oczekiwań. Elektrycy z tej firmy wykazali się nie tylko dużą wiedzą fachową, ale także zrozumieniem dla specyfiki mojej sytuacji. Jestem bardzo zadowolony z efektów ich pracy i z całą pewnością będę polecać ich usługi znajomym.

    OdpowiedzUsuń